Pendrive z nadrukiem praktycznym upominkiem dla każdego klienta

Teczki ofertowe jako skuteczny gadżet reklamowy
17 lutego, 2015
Nadruki na koszulkach Wrocław
17 lutego, 2015

Przeglądając katalogi z gadżetami reklamowymi można dostać zawrotu głowy. Ogromny asortyment różnego rodzaju artykułów promocyjnych budzi w nas przekonanie, że w dzisiejszym świecie nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia. Nie mniej jednak, na przełomie ostatnich lat prawdziwą furorę w tej kategorii budzą pendrive’y z nadrukiem, których praktyczność, funkcjonalność oraz estetyka wykonania prowadzą na szczyty list najbardziej przebojowych gadżetów reklamowych.

Na co zwracać uwagę przy wyborze pendrive’a?

Decydując się na pendrive z nadrukiem, musimy wziąć pod uwagę wiele czynników, które bezpośrednio warunkować będą jakość tego urządzenia. Nie ulega wątpliwości, że w przypadku tego rodzaju artykułu reklamowego, bardzo ważną kwestią jest pojemność. To od tego parametru zależy, ile danych będziemy w stanie na nim umieścić. Wiadomym jest, że im większa jest pojemność pendrive’a, tym jego atrakcyjność w oczach klientów staje się większa. Można również zaryzykować stwierdzeniem, że im więcej danych będziemy mogli na nim przechowywać, tym dłużej będziemy mieć go w swoim posiadaniu.

Na rynku możemy spotkać pendrive z różnymi parametrami, począwszy od tych mogących pomieścić 256 MG, aż do 256 GB, przy czym te ostatnie mogą być kosztem dla firmy przekraczającym nawet 2 000 złotych. I choć takich modeli zwykle nie używa się w celach reklamowych, nie mniej jednak wybierając pendrive z nadrukiem należałoby zadbać, aby jego pojemność nie była mniejsza niż 2 GB. Umownym standardem w dziedzinie tych gadżetów reklamowych są modele objętością zbliżone do płyty DVD, a zatem mogące pomieścić 5 GB.

Kolejną, równie istotną kwestią przy wyborze określonego pendrive’a jest jego prędkość oraz walory estetyczne.

Pendrive wyglądem zbliżony do profilu działalności

Wybierając pendrive jako sposób promocji naszej firmy należy pamiętać, aby jego wygląd możliwie jak najbardziej spersonalizować do prowadzonej działalności. Jako, że jest to urządzenie przewidziane do wielokrotnego użytku, jego obudowa powinna być wykonana z solidnych i odpornych materiałów.

W kwestii zastosowanego nadruku, możemy pozwolić sobie na pełną dowolność. Za najbardziej atrakcyjne uznaje się skórzane i drewniane pendrive’y, które nadal występują bardzo rzadko. Grawerowania można dokonać także na modelach wykonanych z plastiku, metalu, silikonie czy innym tworzywie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.