Teczki ofertowe jako skuteczny gadżet reklamowy

Nadruki na koszulkach jako element reklamy, który przykuwa uwagę
17 lutego, 2015
Pendrive z nadrukiem praktycznym upominkiem dla każdego klienta
17 lutego, 2015

Aby miejsce pracy zapewniało nam ergonomię, powinno być wyposażone w wiele biurowych elementów. Oprócz komputera czy materiałów piśmienniczych, równie ważne są teczki, dzięki którym możemy przechowywać służbową dokumentację, jednocześnie chroniąc ją przed ewentualnym zniszczeniem. Dzięki teczkom łatwiejsze stanie się posegregowanie dokumentów i ich skatalogowanie. W efekcie szybciej dotrzemy do materiałów, które w danej chwili potrzebujemy.

Oprócz właściwości czysto biurowych, teczki świetnie sprawdzają się do przechowywania dokumentów ofertowych, w efekcie pełniąc funkcję reklamową. Aby jednak jak najdłużej mogły służyć swoim użytkownikom, powinny być wykonane z trwałych i odpornych na uszkodzenie materiałów.

Teczki kaszerowane

Generalnie teczki można podzielić na dwa rodzaje. Jednym z nich są teczki kaszerowane, do których produkcji używa się tektury introligatorskiej, oklejonej zafoliowaną wyklejką z papieru kredowego. Do wyboru mamy folię matową lub błyszczącą. Klasyczny model zakłada białą stronę wewnętrzną oraz kolorową zewnętrzną. Dla łatwiejszego i wygodniejszego jej otwierania i zamykania stosuje się zapięcia na rzepy, zaś obecność plastikowej rączki ma usprawnić transport i przenoszenie.

Teczki kartonowe

Obok teczek kaszerowanych wyróżniamy również modele kartonowe, które mogą być drukowane na jednostronnym powlekanym kartonie o formacie A4 lub matowej kredzie w formacie A4, A5 lub DL. Zaletą wyboru teczek kartonowych jest niewątpliwie niska cena, nie będąca obciążeniem dla firmowego budżetu w połączeniu ze skutecznością działań marketingowych, mających na celu wypromowanie danej marki.

Teczka ofertowa jako popularny gadżet reklamowy

Bez względu na to, na jaki ostatecznie rodzaj teczek ofertowych się zdecydujemy, w każdym przypadku zyskujemy pewność, że wybieramy jedną z najbardziej skutecznych form reklamowych. Dobrze przemyślana oferta firmowa przekazana w eleganckiej teczce ofertowej nie tylko podnosi swoją atrakcyjność w oczach partnera biznesowego, ale również poprawia wyobrażenie o danej marce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.