„Reklama – dźwignią handlu” to maksyma, z którą niejednokrotnie spotkał się każdy z nas. Stuart Henderson Britt, guru marketingowców na całym świecie mawiał, że prowadzenie własnej działalności bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Słowa te wypowiedziane ponad 60 lat, do dziś nie straciły na aktualności. Sposobów na reklamowanie swojej firmy jest bez liku. Można wybierać spośród tanich i szybko lądujących w koszu ulotek reklamowych lub zdecydować się na bardziej praktyczne gadżety, np. odzież reklamową.
Dlaczego warto zainwestować w odzież firmową?
Do głównych zalet inwestowania w odzież reklamową można zaliczyć niską cenę. Na ich atrakcyjność wpływa również praktyczne zastosowanie oraz duża powierzchnia reklamowa. Dlatego cieszą się tak dużym powodzeniem zarówno jako odzież służbowa oraz codziennego użytku.
Zastosowany nadruk
Nadruki na koszulkach czy też innych ubraniach zarówno dobrze będą prezentować się wśród odzieży służbowej dla pracowników, jak i gadżetów reklamowych przewidzianych dla klientów. Aby jednak należycie spełniały swoją promocyjną rolę, muszą być odpowiednio zaprojektowane. Chodzi przede wszystkim o to, aby zastosowany nadruk na koszulce był widoczny, czytelny, ale nie przytłaczający. Nikt bowiem nie będzie chciał zakładać T-Shirtu, którego logo firmy będzie zajmowało 80 procent całej powierzchni. Dzięki odpowiednio zareklamowanej odzieży, nie tylko podkreślimy swoją obecność na rynku, ale również wpłyniemy na rozpoznawalność marki.
Wykorzystanie odzieży reklamowej
Musimy zdawać sobie sprawę, że zarówno nadruki, jak i koszulki stanowią wyobrażenie o firmie, dlatego wysoka jakość wykonania powinna być pierwszorzędną kwestią, na którą powinna zwrócić uwagę osoba zamawiająca. Ciekawym pomysłem zastosowania odzieży reklamowej jest jej wykorzystanie na zawodach sportowych czy innych okolicznościowych eventach, podczas których osoby biorące udział w takim wydarzeniu chętnie ją zakładają, często nawet pozostawiając sobie na pamiątkę z wydarzenia. Koszulki z nadrukiem są równie chętnie wykorzystywanym elementem wielu kampanii reklamowych czy koncertów.