
Jazda gokartem w niezwykłym prezencie
20 lutego, 2015
Zamawiasz balony reklamowe? Dokup praktyczne akcesoria
20 lipca, 2015Dobry gadżet reklamowy to taki, który przyciąga uwagę klientów, jest praktyczny i jednocześnie jest identyfikowany z firmą. Dlatego też obecnie na gadżetach tego rodzaju wykonuje się rożnego rodzaju nadruki. Takie spersonalizowane przedmioty pełnią wtedy nie tylko funkcję prezentu dla klienta, ale również pełnią rolę marketingową.
Gadżety reklamowe z nadrukami oferowane są obecnie przez wiele różnych agencji marketingowych oraz bezpośrednio przez te firmy, które zajmują się ich produkcją. Technika personalizacji zależna jest przede wszystkim od rodzaju przedmiotu. Koszulki reklamowe, długopisy, kubki, także pendrive, balony czy nawet słodycze – wszystkie tego rodzaju materiały promocyjne mogą być zadrukowane zgodnie z życzeniem klienta. Najczęściej umieszcza się na nich logo firmy, ale również może towarzyszyć mu hasło reklamowe, różnego rodzaju grafiki tematyczne lub okazjonalne, na przykład na święta czy też związane z daną kampanią reklamową.
Koszty wykonania nadruków reklamowych na gadżetach zależne są przede wszystkim od wybranej techniki. Projekty zwykle przygotowuje agencja marketingowa firmy lub też można zamówić je na miejscu w firmie wykonującej gadżety. Wtedy dodatkowo trzeba dopłacić za wykonanie projektu graficznego. Często klient agencji ma do wyboru kilka różnych form personalizacji produktów, aby gotowe gadżety reklamowe mogły spełnić wszystkie jego oczekiwania. Jakość jest tu szczególnie ważna, zwłaszcza wtedy, gdy na inwestycję w gadżety decyduje się taka firma, która chce, aby identyfikować ją z najwyższą jakością produktów i usług i z prestiżem.