Gadżety firmowe alternatywą dla drogiej kampanii reklamowej
11 lutego, 2015Odzież reklamowa podnosząca prestiż przedsiębiorstwa
12 lutego, 2015W dobie rosnącej konkurencji towarów i usług, wiele firm chcąc utrzymać się na rynku musi poszukiwać innowacyjnych rozwiązań, za pomocą których utwierdzi konsumentów w przekonaniu, że to właśnie ich można darzyć ogromnym zaufaniem.
Tak właśnie narodziły się gadżety reklamowe, które współcześnie można zaliczyć do form marketingowych cieszących się wyjątkową popularnością. Nie dość, że proste to jeszcze tanie w zakupie. A skuteczność? Bardzo wysoka. Wielu klientów ciesząc się z powodu otrzymanego długopisu czy notesu przekonuje się, że dla przedsiębiorców stanowią wiernych odbiorców, o których należy zabiegać.
Parasole reklamowe dla nielicznych
Dla szczególnie lojalnych i oddanych marce klientów, przygotowano parasole reklamowe. To doskonała forma promocji, zarówno z powodu właściwości praktycznych tego przedmiotu, jak i dużej powierzchni reklamowej. W obiegu znaleźć można zarówno małe parasole, z mechanizmem ręcznym, jak i duże, w pełni zautomatyzowane, dodatkowo wyposażone w eleganckie uchwyty.
Reklama widoczna dla wszystkich
Jak zostało to już wcześniej wspomniane, jednym z ważniejszych atutów parasola jest jego czasza, która stanowi najlepszy nośnik reklamy. Ze względu na kubaturę oraz sposób użytkowania, umieszczony nadruk jest nie tylko widoczny, ale również na długo zapisuje się w pamięci odbiorców.
Nadruki oraz zastosowane materiały
Nadruki umieszczane na parasolach najczęściej stosuje się na wybranych brytach, a następnie utrwala poprzez zastosowanie specjalnej obróbki termicznej. W ten sposób wykazuje się najwyższą ochroną na zmieniające się warunki atmosferyczne, co bez wątpienia wpływa na ich wytrzymałość. Aby jednak w środowisku potencjalnych klientów pokazać się jako profesjonalny i godny zaufania przedsiębiorca, warto postawić na materiały wysokiej jakości. Intensywnie eksploatowany parasol, który po latach nie straci na swej funkcjonalności, będzie dowodem naszej solidności. A to bez wątpienia będzie miało przełożenie na budowanie pozytywnego wizerunku firmy, która dobro klienta stawia na pierwszym miejscu.