Kubki reklamowe – praktyczne i niezbędne dodatki
12 lutego, 2015Artykuły reklamowe, które poprawią wizerunek firmy
12 lutego, 2015„Dzień bez kawy jest dniem straconym” – tak mogłoby brzmieć motto wielu zaspanych i ciągle zabieganych osób, dla których w ferworze obowiązków dnia codziennego, filiżanka aromatycznego porannego napoju często stanowi jedyny ciepły płyn, jaki w ciągu dnia są w stanie spożyć. Aby zapobiec takim sytuacjom, z pomocą przychodzą nam niezwykle praktyczne gadżety. W tym przypadku kubki termiczne, posiadające właściwość utrzymywania przez możliwie jak najdłuższy czas temperatury napoju, okazują się nieodzowne.
Kubki termiczne – nowoczesną wersją termosu
I choć istota ich funkcjonowania jest zbliżona do termosu, to jednak w kategorii funkcjonalności znacznie przewyższają swoje kuzynki. Rosnąca popularność kubków termicznych dotyczy zarówno klientów indywidualnych, jak również firmowych, którzy z uwagi na cechy praktyczne i estetyczne wykorzystują je jako element promocyjny swojej działalności gospodarczej.
Kubek, który można zauważyć
Kubki termiczne z logiem firmy to przedmiot, który zdążył zaskarbić sobie sympatię wielu użytkowników. Przedsiębiorcy pragnący wykorzystać taki gadżet w swojej kampanii promocyjnej powinni pamiętać, aby logo firmy było kolorystycznie dobrane do barwy kubka. Podobnymi właściwościami powinien charakteryzować się zastosowany nadruk, który nie tylko musi być trwały, ale również dobrze widoczny. Bardzo często można spotkać się z kubkami termicznymi w niezwykle krzykliwych kolorach. Wszystko dlatego, aby naniesiony logotyp mógł występować w kolorze czarnym lub białym, doskonale kontrastującym z zastosowaną kolorystyką.
Trwałość
Jedną z ważniejszych cech, jakimi musi charakteryzować się dobry kubek termiczny jest trwałość nadruku reklamowego. Z uwagi na wysoką temperaturę znajdującego się wewnątrz trunku, nie może odklejać się pod wpływem ciepła, ani źle przylegać do jego powierzchni. Dlatego tak ważnym elementem skutecznej akcji promocyjnej jest jakość naniesionego napisu reklamowego, który klientom będzie kojarzył się z jakością oraz profesjonalizmem firmy reklamującej się.